bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online Pe HaiSaRadem.ro vei gasi bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online. Nu ne crede pe cuvant, intra pe HaiSaRadem.ro ca sa te convingi.

Cazare Nucsoara, Pensiunea Danvi, o MARE TEAPA !!!

"Cand ne-am intors in camera am gasit alti turisti cazati acolo si toate lucrurile noastre lispa"

Da, ati citit bine, erau altii cazati la noi in camera! Povestea (sau mai exact COSMARUL) incepe cu dorinta mea si a unor prieteni de a urca pe varful Moldoveanu (2544 m).

Pe scurt planul era sa plecam din Bucuresti dupa serviciu, sa ajungem vineri seara la Nucsoara, sambata dimineata sa plecam cu masina pe Valea Rea pana la capatul drumului forestier, urmand sa incepem de acolo ascensiunea catre varful Moldoveanu. Urma coborarea, calea intoarsa la locul de cazare pentru a innopta si apoi a doua zi (duminica) dupa trezire sa plecam inapoi spre Bucuresti in jurul pranzului.

Zis si facut, am cautat cazare in Nucsoara pe internet si lasandu-ma pacalit de pozele cu Pensiunea Danvi m-am grabit sa fac rezervare fara a cerceta in prealabil comentarii legate de locatie. Am sunat, erau locuri, prin urmare am rezervat doua camere, explicand domnului de la telefon (am aflat mai taziu ca era vorba de DANA GHEORGHE) tot planul.

Pana aici totul parea super ok, pensiunea si camerele aratau bine in poze, am fost "norocosi" si am gasit locuri, persoana de la telefon parea cat se poate de normala.

Vineri in jurul orei 21:30 ajungem la Pensiunea Danvi si suntem izbiti de primul semn ce ar fi putut prevesti filmul horror in care am jucat ca actori principali. Primul mesaj (nu buna seara, nu cum a fost drumul, etc): "Un buletin si Plata se face ACUM in avans!" Incercati sa va imaginati cu toate bagajele in mana fiind intampinati in felul acela. Nici unul dintre noi nu patise asa ceva (sunt convins ca nici dumneavoastra) dar am luat-o ca pe o scapare, si am rugat-o pe doamna de la receptie (bar) sa mergem sa ducem bagajele urmand sa coboram in 5 min cu buletinul si banii.

Ajunsi la etaj, bucuria ca am scapat de bagaje este intrerupta de faptul ca in camera era foarte frig. Am verificat caloriferele dar acestea erau reci ca gheata. Am luat buletinul si banii conform instructiunilor si am cobarat la receptie. La sesizarea noastra ca nu e caldura in camera si cum se da drumul la calorifere, primim raspunsul "Pentru caldura trebuie sa vorbiti cu SEFU'". Ok vorbim si cu sefu' decat sa facem turturi. Apare sefu si vorbim. Dupa ce primim explicatii de genul "Maine (sambata) se da drumul la caldura", "E cald afara (erau 9 grade)", "Acum e mai frig pentru ca a fost usa deschisa la balcon sa se aerisesca", la insistentele noastre SEFU' pleaca lasandu-ne cu speranta ca o sa dea drumul la centrala pentru a face caldura. Ne-am reintors la receptie unde doamna de acolo a notat datele din buletin si ni l-a returnat. Vazand mai devreme cum se pune problema cu caldura i-am spus receptionerei ca platim un avans de 100 RON urmand ca maine dimineata sa platim restul, pentru ca nu avem de gand sa platim pret intreg daca nu o sa avem caldura in camera, mai ales cand afara sunt 9 grade. Doamna a parut foarte ok cu acest lucru ceea ce ne-a mai dat o unda de speranta ca o sa fie bine.

Am mers in camere sa ne schimbatm in haine mai lejere dupa drum, ocazie cu care am observat ca insistentele noastre au dat roarde si caloriferele au inceput sa se dezmorteasca putin. Ne-am hotarat sa coboram in restaurant sa mancam ceva si apoi sa mergem sa ne odihnim pentru ca ne astepta o zi lunga. La masa servirea a fost ok pentru un restaurant la tara. Problema insa a fost mancarea proasta. Odata cu nota, doamna care ne-a servit ne-a rugat sa achitam si diferenta pentru prima noapte de cazare pentru ca se schimba tura, iar maine sa achitam pentru a doua zi colegei. Am fost de acord dat fiind ca se daduse drumul la caldura.

A doua zi (sambata) ne-am trezit la 7:00 am pus in rucsaci doar ce era necesar pentru drum, lasand restul lucrurilor in camera. Cu toate ca a fost inorat vremea a fost buna, fara vant si ploaie pe tot percursul drumetiei si reusit sa ajungem pana pe Varful Moldoveanu. Ne-am intors de pe traseu la Pensiunea Danvi pe la ora 22:00 numai bine ce incepuse ploaia. Ajunsi la pensiune am mers la camere sa ne schimbam si dupa ce am descuiat surpriza la noi in camera erau alte lucruri iar lucrurile noastre lipseau. Am verificat inca odata ca nu am intrat din greseala la alta camera dar suspiciunea s-a adeverit dupa ce din camera cealalta au iesit nedumeriti ca au niste lucruri in plus. Practic ne-au luat lucrurile din una din camere si le-au aruncat gramada in camera cealalta. Mergand la receptie sa intrebam ce se intampla, SEFU' cu gura mare, suparat foc, ne confirma ca in lipsa noastra a cazat "turisti seriosi care platesc in avans"..

Am fost "aruncati" afara din Pensiunea Danvi in ploaie la 22:00 dupa o zi de de urcat pe munte. La predarea camerei (a doua camera care o aveam, ca din prima ne scosesera deja lucrurile in lipsa noastra) unei domnisoare de la receptie aceasta "nedumerita" intreaba "Ce faceti plecati?" asta dupa ce ne-a tinut o prelegere ca nu am avut bun simt sa platim inainte ca TOTI ceilalti turisti.

Am inclus mai jos si experienta altora cu "faimoasa" pensiune. Fiind "influentat de caldura si ospitalitatea localnicilor" va spun ca pentru cazare la Nucsoara stati departe de Pensiunea Danvi si taranul (adica localnicul) care o conduce.

Alti turisti pacaliti in Nucsoara la Pensiunea Danvi

usurelu andreea a zis:
A fost oribil. Panze de paienjen peste tot, bucati rupte din parchet, dar cel mi rau a fost atunci cand ne stingea "domn patron" becuriile ca ai consumam curentu' sau cand nu ne-a lasat in bucatarie si atunci cand a zis "cabana e numai a vostra" si erau o gramada de necunsocuti. Masa de biliard, de pingpong si de pool puteau fi folosite numai daca plateai. Farfuriile si paharele nu iti dadeau ca de domne erau facute din "aur" sau din cristal. In camera nu erau becuri iar prin colturi mucegai. De dansat nu mai putea fi vorba, pentru ca 1:ai deranjam pe ceilalti oameni care nu erau in grupul nostru, 2:ca sa dansam ne trebuia muzica iar muzica era la leptopul adus de noi, iar ca leptopul sa functioneze trebuia sa il bagam in priza, iar noi nu aveam voie sa bagam aparate electronice in priza pentru ca ai consumam curentul, si asa ai consumasem sapunul. Cand am ajuns in camera noastra veceul era plin cu "nevoile" unor pesoane, iar cosul de gunoi nu era dus. Preturile foare mari, si de aceea ne cere banii de la inceput pentru ca in timpul cazarii de dam seama ce fel de om e el si ce fel de cabana e aceea si nu mai dorim sa ai dam banii. In concluzie NU VA DUCETI LA PENSIUNEA DANVI DE LA NUCSOARA!!!!! PENTRU POZE CONTACTATI-MA LA ADRESA DE EMAIL lally_1990 at yahoo.com
Sursa: http://www.youmago.ro/object/view/pensiunea-danvi/54758

Mirela a zis:
Ce sa va spun aceasta pensiune privita din exterior este OK, dar cand intri inauntru deja i-ti schimbi parerea, camere neaerisite (camera 22), praful de doua degete, mochete pline de praf, bateriile de la baie nu au vazut probabil de la montare nici un fel de solutie de curatare sunt infecte, cabine de dus care nu sunt dotate cu suport ptr sapun (sapun care nu este de fapt trebuie sa vii cu el in geanta). Patronul cred ca ar trebui sa fac niste cursuri de buna purtare, ptr el turism inseamna doar sa incaseze banii, restul confortul clientului ce-o vrea domnul, nu va spun ca in restaurant nu aveai voie sa aprinzi prea multe becuri ptr ca i-si marea factura de electricitate. Cu alte cuvinte cautati altceva, va bateti jov de d-voastra si de banii d-voastra
Sursa: http://www.eximtur.ro/Balneomontan/PENSIUNEA-DANVI--0/29/0/44/0/14/1--23/5411.html

Marius Turbatu a zis:
A propos de ultima campanie "ROM" Am plecat week-end-ul asta la munte sa ne relaxam (yeah, right!). Un prieten a gasit o vila care parea perfecta: mare, ingrijita si, cel mai important, la mama naibii. Ca sa nu spun "in ultimul jeg de sat". Au, am spus deja. ... (citeste articolul intreg) ... All in all, pensiunea "Danvi" este acel loc in care sa-ti imaginezi ca te afli atunci cand musti o gura de ciocolata "ROM". Sau in care sa se "relaxeze" altii pe mini-vacanta ta.
Sursa: http://mariusturbatu.wordpress.com/2008/03/24/senzatii-tari-romanesesti/

Elena a zis:
...Imediat dupa ce a fost gata pensiunea Danvi am mers pentru a o vedea. Pacat de zona, care este superba. ... Este o mare porcarie. Si cum bine au spus, vin localnicii. Care, din pacate sint precum au fost descrisi. Daca vrei sa te simti bine, trebuie sa nu-i vezi. E adevarat, nu prea ai cum sa nu-i auzi. Noi am mers numai in plimbare la aceasta pensiune. Nu ne-am cazat. Dar a fost suficient. Mincare si servire graznica. Si bineinteles, manele.GROAZNIC. O mare porcarie. Dar, repet, zona este superba. ...

Claudia a zis:
hmmmm.aia nu i pensiune mai bine zis e o carciuma.patronul nu stie sa si respecte angajatii.are un stil in a se face placut ,dar sincer va spun ca nu e asa.am lucrat acolo,iar dupa o saptamana mi s au facut avansuri din partea celui care se dadea drept patron.am zis sa nu i dau atentie,au trecut si alte saptamani,am zis sa mi vad de treaba mea stiind ca salariul imi trebuie,insa d-l patron asa zis DANA GHEORGHE NU S A OPRIT DIN A MA CHEMA DE FIECARE DATA CAND RAMANEA LA PENSIUNE IN CAMERA LUI.EU insa nu i am cedat si ca sa si faca treaba la capat,m a scos lipsa din gestiune,iar in data de 18-10-2008 s a umplut paharul.si a bagat mainile in gatul meu amenintandu ma ca nu plec de acolo,ca ma joaca in picioare,da, ce spun nu sunt minciuni,mereu am detestat minciuna.i am aratat ca nu va fii ca el…si mai vreau sa mai adaug ca un angajat trebuie respectat…de ce sa nu le aratam ca suntem si noi oameni si nu animale….sincer au fost cativa cazati care i au vazut atitudinea fata de angajati…efectiv nu aveam cum sa mi descarc sufletul,pt k vezi doamne nu i poti face reclamatii,cica are relatii si el reuseste.oameni buni hai sa fim realisti,cine are castiga ,cine nu, e un om de nimic,oare nu suntem toti oameni,ce daca unii nu au ,trebuie sa fim tratati ca niste gunoaie?adevarat ce mai spun si altii,daca te duci sa te cazezi de vineri pana duminica ai parte de betivii din sat..cat am fost eu angajata nu s au ascultat manele…..intr un final,asta e viatza ,mai dai si peste oameni fara caracter.poate nu veti avea ocazia de neplaceri de la acea pensiune…..
Sursa: http://mariusturbatu.wordpress.com/2008/03/24/senzatii-tari-romanesesti/

Pensiunea Danvi Nucsoara - Mare Teapa!
FERITI-VA DE TOT CE ARE LEGATURA CU PENSIUNEA DANVI SI S.C. DANVI S.R.L. !!!

NUCSOARA - PENSIUNEA DANVI

CUI: RO3921778
Reg.Com: J03/1113/1993
Capital social: 501.000 RON
CAEN: 4939 Alte transporturi terestre de calatori n.c.a.